Informații utile
ACTE NECESARE LA PRELUARE
Pentru a putea avea o imagine cât mai bine definită în luarea deciziilor privind nevoile dumneavoastră ca şi Asociaţie, vă prezentăm seria de documente şi informaţii ce ne sunt necesare demarării activităţii de administrare:
1. Registrul de Procese Verbale ale Adunării Generale ;
2. Cartea imobilului (dacă este disponibilă);
3. Contractele cu furnizorii de utilităţi;
4. Situaţia soldurilor de activ – pasiv ale Asociaţiei;
5. Registrul de casă al Asociaţiei completat la zi;
6. Prezentarea Registrului de Fonduri (rulment, reparatii, reabilitate termică, garanţie administrator, etc.) actualizat, cu valorile acestor fonduri pe fiecare apartament/scară în parte (în funcţie de Hotărârea Adunării Generale privind modalitatea de colectare a acestor fonduri);
7. Extrase de cont emise de furnizorii de utilităţi şi prestatorii de servicii cu care dumneavoastră colaboraţi/aţi colaborat;
8. Declaraţiile fiscale depuse de Asociaţie la Administraţia financiară în ultimele 12 luni.
9. Situaţia restanţierilor din cadrul Asociaţiei, precum şi a sumelor reprezentând penalităţile aplicate pentru neplata la timp a cotelor de întreţinere (în cazul în care se aplică această măsură);
10. Situaţie privind apartamentele contorizate (apă caldă, apă rece, centrale sau repartitoare de caldură) din Asociaţie;
11. Tabel cu informaţii referitoare la:
Numărul apartamentului
- Numele titularului de contract (act de proprietate)
- Număr de persoane prezente
- Suprafaţa totală şi utilă a apartamentului
- Numărul de camere
- Cota indiviză aferentă a apartamentelor
12. Informaţii cu privire la anumite litigii (sentinţe de judecată, etc.);
13. Copie după ultima listă de încasare a cotelor de întreţinere;
14. Informaţii cu privire la Administratorul actual (cuprinzând şi date de contact ale acestuia);
15. Date referitoare la existenţa unui birou/spaţiu tehnic destinat activităţii de Administrare în cadrul Asociaţiei (spaţiu necesar pentru a fi folosit la activitatea de încasare a cotelor, precum şi în folosinta administratorului în cadrul programului acestuia din Asociaţie).